Legfrissebb híreink


Fókuszban a kooperatív tanulási technikák

Fókuszban a kooperatív tanulási technikák

A kooperatív tanulási forma alapvetően a tanulók kiscsoportos tevékenységén alapszik, de szerepet játszik a tanulók intellektuális képességeinek, valamint a szociális- és együttműködési képességeinek kialakulásában és fejlődésében is. Ezúttal pár feladatot is összegyűjtöttünk, melyek mind-mind a kooperációt erősíthetik.

Társasjátékok, amikkel fejlesztheted tanulóid nyelvi és kommunikációs készségeit!

Társasjátékok, amikkel fejlesztheted tanulóid nyelvi és kommunikációs készségeit!

Tanulóink különböző készségeit könnyedén fejleszthetjük társasjátékokkal: a nyelvi készségeken túl a logikus gondolkodásig egészen a vállalkozói kompetenciáig. Terveink szerint kéthetente újabb írással jelentkező cikksorozatunk első darabjában a nyelvi készségeket fejlesztő társasjátékok közül veszünk párat szemügyre és ajánlunk a pedagógusok figyelmébe.

Ezeket kell tudnod, ha a „digitális” a kulcsszó

Ezeket kell tudnod, ha a „digitális” a kulcsszó

A Komplex Alapprogram Digitális alapú alprogramja digitális kompetenciák fejlesztését szolgáló modelljében meghatározta azt az alapkompetenciát, amelyre épülhet a mindennapi célok elérése érdekében történő technológiahasználat, és amelyet összefoglaló néven technológiai műveltségnek nevezhetünk. De miből is áll össze ez az alapkompetencia?

„Ezek azok a pillanatok, amikért érdemes dolgoznunk”

„Ezek azok a pillanatok, amikért érdemes dolgoznunk”

A Komplex Alapprogram (KAP) egyik kiemelt célja a hátránykompenzáció és a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése, a program szakemberei éppen ezért keresnek fel öt, a programban érintett iskolát. Sütő Gergőt, a Komplex Alapprogram PR és marketing menedzserét kérdeztük.

Újabb három játék, amivel felrázhatjuk osztályunkat!

Újabb három játék, amivel felrázhatjuk osztályunkat!

A tavaszi fáradtság időszakának kellős közepén újabb hasznos tippeket adunk a KAP-os foglalkozásokat tartó pedagógusoknak, hogy milyen játékokkal energizálhatják osztályukat, tanulócsoportjukat.